Algemene Huisregels:

  • Wij werken met een Telefoonservice. Wanneer wij niet in de gelegenheid zijn om de telefoon aan te nemen, nemen zij je gegevens op en zullen wij zo snel mogelijk contact opnemen. Zij kunnen géén afspraken maken of verzetten.
  • Daarnaast maken we gebruik van een sms-dienst. 24 uur voor de geplande behandeling krijg je een sms-bericht om je te herinneren aan de afspraak. Let op dit is een extra service. U bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraak.
  • Het maken of verzetten van een afspraak kan alleen per telefoon of per mail. U kunt niet langskomen bij de praktijk voor het maken van de afspraak. Wij zijn bezig met behandeling. Wij hebben géén balie-assistente.
  • Wanneer u de afspraak moet verzetten en u annuleert de afspraak korter dan 24 uur voor de geplande afspraak, zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Dit wordt niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
  • Wij werken met infomedics, zij declareren de factuur bij uw zorgverzekeraar.

HUISREGELS die blijven ook na Corona.

  • Kom niet eerder dan de afgesproken behandeltijd.
  • We schudden geen handen bij binnenkomst.
  • Kom alleen, laat partner of kinderen thuis.
  • In de wachtkamer en bij het maken van de vervolgafspraak vragen we u de 1,5 meter in acht te houden
  • We vragen u zo snel mogelijk na de behandeling de praktijk te verlaten